Se incarca...

Intrebari

Cum comand? - Comenzile se primesc ONLINE (recomandat), mail sau telefonic. Navigati prin lista de produse, selectati ce doriti, mentionati cantitatea si apasati butonul “Cumpara”. De cate ori modificati comanda actionati butonul “Modifica”. La final dati click pe cosul de cumparaturi, completati rubricile de contact si livrare si apasati “Trimite comanda”. Veti primi pe mail, in scurt timp, factura proforma. Pentru eventuale neclaritati sau detalii necesare veti fi contactat de un operator INGARDEN. Cosul de cumparaturi se gaseste in stanga sus si il puteti vizualiza sau modifica oricand, pana la finalizarea comenzii. 

Care sunt datele necesare facturarii? - Vanzarea se face pe baza facturii fiscale. Banii sunt incasati de firma de curierat care elibereaza ca dovada chitanta si depune banii in contul nostru. 

Pentru persoane fizice: numele si adresa completa din actul de identitate, adresa de livrare (daca aceasta difera de cea din actul de identitate). 

Pentru persoane juridice: numele firmei si codul fiscal (CUI). 

Care este zona de livrare? - Ingarden.ro livreaza in toata tara.

Care este valoarea minima a unei comenzi? - Pentru a fi acceptata, o comanda trebuie sa contina produse in valoare de cel putin 25 de lei. 

Cat costa transportul? - Expedierea se face prin Fan Courier si taxele sunt achitate de Client. In sectiunea „Taxe transport” aflata in Cosul de cumparaturi sunt afisate separat aceste costuri.

ATENTIE: Daca adresa de livrare se afla in afara retelei de curierat, se plateste o taxa suplimentara neafisata in factura proforma, in functie de km. exteriori respectivi. 

Care este taxa pentru plata ramburs? - Taxa pentru plata ramburs (plata la curier) este de 6.5 lei si este afisata in costul de transport. 

Care este termenul de livrare? - Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. De regula, livrarea dureaza 2-3 zile pentru produsele de feronerie si 3-21 de zile pentru articolele de gradina. In lunile de vara termenul de livrare pentru articolele de gradina (mobilier, cismele, cutii postale, decoratiuni) poate fi mare. Cand comanda este preluata de curier veti primi un email cu subiectul „Comanda livrata”.

Recomandam sa lansati comanda in avans pentru lunile de vara iulie si august pentru a evita posibile termene mari de livrare.

Cum platesc? - Plata se face ramburs (numerar la curier) sau prin transfer bancar pe baza facturii proforme. 

Cum pot returna produsele? - Conform legislatiei in vigoare, un produs poate fi returnat de Client, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Pentru detalii, cititi “Termeni si Conditii”.

Cum procedez daca nu exista produsul in stoc? - Termenul uzual de livrare pentru produsele care nu exista in stoc este de 7-21 zile. Comenzile vor fi onorate in ordinea inregistrarii si confirmarii lor. In sezonul estival termenul de livrare pentru articolele de gradina poate depasi 30 de zile.